Głos Lasu patronem medialnym Euro Target Show 2022
Miło nam poinformować, że do grona patronów medialnych targów Euro Target Show dołączył miesięcznik "Głos Lasu", który jest ważną pozycją wśród pracowników i miłośników Lasów Państwowych w Polsce.
„Głos Lasu” to bezpłatny miesięcznik dla pracowników Lasów Państwowych. Ukazuje się od 1970 roku. Wydawany jest w nakładzie 17,5 tys. egzemplarzy. Dociera do wszystkich jednostek i pracowników PGL LP.
W tym liczącym 48 stron magazynie można znaleźć informacje na temat aktualnych wydarzeń w Lasach Państwowych, spraw pracowniczych, a także porady i artykuły fachowe. Służy do komunikacji wewnętrznej w LP.
Naszym czytelnikom proponujemy cykliczne rubryki (Wywiad, W LP, Akademia Leśnika, Krok po kroku, W terenie, L@s opinii, Leśnik z pasją, Porady prawne, Kartka z podróży, Z języka leśnika, Publikacje, Moja osada), które są publikowane jeśli nie w każdym, to w zdecydowanej większości numerów. Niektóre (Technika w lesie, Pożegnania, Las i historia, Wspólne działania, Lasy na świecie, Spotkaliśmy się w…) ukazują się okazjonalnie, w zależności od potrzeb i sytuacji.
Ciągle też pojawiają się nowe pomysły. Dzięki tej elastyczności i różnorodności pismo się rozwija, a także ma stałych, usatysfakcjonowanych z podejmowanych tematów czytelników. Znajdujemy też w naszym gronie pasjonatów. Nie tylko ich przedstawiamy na łamach naszego czasopisma, lecz także staramy się propagować ich twórczość.
W 2013 roku „Głos Lasu" zdobył nagrodę Złote Szpalty w konkursie Szpalty Roku, przeznaczonym dla wydawnictw firmowych. Jury konkursu uznało miesięcznik za najlepszy magazyn dla pracowników w Polsce. „Głos Lasu" nagrodzono za „efektowne przedstawienie życia lasu oraz poetykę tytułów".